Returerklæring
Hairnet er et kvalitetsbevisst selskap som kontinuerlig streber etter å tilby noe av markedets beste hår til en fornuftig pris. Det er også fundamentalt viktig for oss at du er fornøyd med opplevelsen du har hatt. Enten om du får håret tilsendt hjem, eller om du skal få det påsatt i hos oss, vil du få muligheten til å vurdere håret før pakken åpnes.
Angrerett:
Hvis du har kjøpt hår med hjemlevering fra oss har du 14 dagers angrerett på uåpnede pakker (Angrettloven). Husk at hair extensions er å anse som et hygiene produkt, og at angreretten bortfaller når pakken åpnes (Angrettloven §22). Denne praksisen bidrar til å forhindre at vi ikke distribuerer hår som allerede har vært benyttet tidligere.
​
Hvis du ønsker å angre din uåpnede pakke med hår, kan du fylle ut skjemat som medfølger i ordrebekreftelsen du mottar etter bestilling. Her vil det også fremkomme hvordan du får frem for å returnere håret.
​
Reklamasjon:
​
Som tidligere nevnt er Hairnet opptatt av å levere hår av høy kvalitet og vi mottar derfor veldig få reklamasjoner. Av de reklamasjonene vi har mottatt, viser våre erfaringer at produktet har foringet som følge av mangelful vedlkehold av håret. Hvis du allikevel mener at det er feil på produktet kan du reklamere på produktet ved å kontakte oss på info@hairnet.no. Du vil da få nærmere informasjon om hvor du skal sende håret, slik at vi kan sende det videre til nærmere analyse. Du vil få svar på din reklamasjon innen 7 virkedager.
​
​
​